torstai 21. heinäkuuta 2016

(Agirotu)päivitys

On muka ollut niin kiire, ettei ole ehtinyt edes blogia päivittämään. Enkä ole edes käynyt arkisin missään muualla kuin ruokakaupassa.

Agirodussa Ylöjärvellä tuli sentään pistäydyttyä joukkuekisassa Siriuksen ja Aurinkoisen kanssa. Kooikkerit kilpailivat eri joukkueissa, mutta se ei menoa haitannut.
Joukkueiden tuloksilla ei juhlittu, mutta molemmilla koirillani oli hauskaa radalla; Aurinko juoksi kivaa vauhtia valeraskaudestaan huolimatta, ja Sirius jopa haukkui minulle tehdessään keppejä. Huvittava eläin, kun pitää alkaa huutamaan jos on hauskaa.
Lisäksi minulla oli Hiisi lainakooikkerina radalla, koska Anna itse ei päässytkään Agirotuun paikalle. Onneksi Hipsu kulkee yllättävän hyvin myös minun kanssani, vaikka muutaman ensimmäisen esteen se tuntui ihmettelevän että pitääkö sen seurata minua vai etsiä Anna.

Radat eivät tulleet videolle, mutta sentään muutama kuva on ikuistettu digitaalisesti muistoksi. Kuvaajana Ville Ruth (copyright kuvissa), ellei toisin mainita!


(c) Ida Alexandersson





Minä ja Hiisi
Sirius kipittää!


Sirius ja puuhkahäntä

Minä ja Aurinko

Aurin pitää heiluttaa häntää myös juostessa

Aurinko liitää!



Lisäksi tietysti täytyy mainita Sorayan juoksut. Niiden alkamisesta on nyt mennyt 14 päivää ja jonkinlaiset tärppipäivät on havaittavissa. Siriusta kiinnostaa Sorayan ihanat tuoksut, Sorayaa kiinnostaa Siriuksen mahanalus, ja kohta onkin hirveä paini sekä juoksurimmakka pystyssä. Vaikka Sirius onkin kastroitu 1,5 vuotta sitten ja kyseessä olisi vahingon sattuessa todellista turvaseksiä, niin en silti ihan välttämättä halua että 9v. uros astuu 8kk vanhan nartun. Kohta ne saa erottaa portilla toisistaan, joka tarkoittaa serenadien alkamista puolin ja toisin.
Kerrassaan ihanaa.

Neiti Punapöksy äiti-Aurinkoiselta lainatuissa housuissaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti