maanantai 18. huhtikuuta 2011

Auri 14vk

 Tällä kertaa vain lyhyt päivitys, mitään erikoista ei olla ehditty tekemään tai missään käymään minun tenttieni (ja niihin lukemisen) takia. Vielä olisi muutama tentti edessä, mutta onneksi sentään luennot yliopistolla loppuivat jo.

 Auri aloitti 13vk ja 5 päivän ikäisenä mörköilyn. Jotkut ihmiset (tututkin, jopa minä väärissä vaatteeissa!) olivat epäilyttäviä, joita piti katsella kauempaa karvat pörhössä tai sitten kiljua täyttä kurkkua kun ne tulivat lähemmäs (minulle ja siskolleni). Hölmöilyt menivät ohi pienellä namilahjonnalla, eikä Auria sitten jännittänyt enää ollenkaan. En vaan itse tiennyt olisiko minun pitänyt itkeä vaiko nauraa, Aurin sännätessä minua rääkyen karkuun iltamyöhän pissityksellä kun olin pukenut päälleni jättikokoisen hupparin. Tyydyin nauramaan ja houkuttelin Aurin luokseni, joka kiipesikin sitten tyytyväisenä syliini ja suukotteli naaman.

 Sirius on ollut järkevä aikuinen koira, ja noutanut kännyköitä ihmisille. Paras suoritus oli hakea soiva kännykkä sängyn alta, jonne itse sen pudotin mutta en halunnut ryömiä hakemaan. Sirius oli onneksi avulias nuori mies ja kiikutti puhelin minulle takaisin :)

 Sitten vielä Aurin mitat:

  14vk: 6,4kg - 30,5cm


Pieni silmänisku auttaa aina kuvissa!
Sirius tärkeänä kännykkäpoikana.

Herätetty Sirius, takana herätyskello Auri.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti